„Pasma czasowe” w nowej ofercie reklamowej Onet.pl
  • 0
  • 1
2.03.2007

„Pasma czasowe” w nowej ofercie reklamowej Onet.pl

Od 1 marca – wraz ze zmianą cennika reklamowego – Biuro Reklamy Onet.pl wprowadziło do swojej oferty pasma czasowe. To całkowicie nowatorskie spojrzenie na reklamę w sieci nie tylko w Polsce, ale także na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Nowa tożsamość firmy NOVA

CODES Identity zrealizował projekt identyfikacji wizualnej dla firmy NOVA Technologie Obiektowe. CODES opracował nową tożsamość firmy, zmianie uległa nazwa firmy i symbol, opracowana została nowa identyfikacja. Prace miały na celu zmianę dotychczasowego wizerunku i wzrost świadomości klientów firmy NOVA. NOVA Technologie Obiektowe zajmuje się dystrybucją i wykonawstwem podłóg (m.in. układaniem wykładzin w różnego rodzaju obiektach).

1 marca 2007