0 1 28.05.2009Zmiany w agencji Squad Imprezzarządzanie marką TweetNa wiosnę agencja eventowa Squad Imprez zeprezentowała się w odświeżonym obliczu.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.05.2009Fundacja Viva! zwycięzcą konkursu tygodnika "Newsweek"Fundacja Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva! została ogłoszona zwycięzcą w tegorocznej, drugiej już edycji konkursu „100% z 1%” organizowanego przez tygodnik „Newsweek” na najlepszą kampanię reklamową. Zwycięska praca w kategorii spot radiowy została przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa.
0 1 0 0 0 28.05.2009Decydująca faza kampanii frekwencyjnej: "Halo Europo, słyszysz mnie?"Na niespełna dwa tygodnie przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Komisja Europejska i MTV Networks International zainaugurowały decydującą, drugą fazę kampanii frekwencyjnej „Halo Europo, słyszysz mnie?”. Spot promujący akcję nawołuje młodzież do oddania głosu w wyborach do Parlamentu Europejskiego.
0 1 0 0 0 28.05.2009Ruszyła kampania informacyjna dla producentów żywności dotycząca darowizn żywnościowych“Podatki są po naszej stronie” – pod takim hasłem ruszyła kampania informacyjna Federacji Polskich Banków Żywności skierowana do producentów i dystrybutorów żywności w Polsce. Celem kampanii jest zaznajomienie firm z branży sektora spożywczego z korzystnymi zmianami podatkowymi, jakie zostały wprowadzone w życie z początkiem tego roku.
0 1 0 0 0 28.05.2009Nowa forma reklamy w systemie SmartContextSystem reklamy intekstowej SmartContext wprowadził na rynek nową formę reklamową – dymek kontentowy.