Decydująca faza kampanii frekwencyjnej: "Halo Europo, słyszysz mnie?"
  • 0
  • 1
28.05.2009

Decydująca faza kampanii frekwencyjnej: „Halo Europo, słyszysz mnie?”

Na niespełna dwa tygodnie przed wyborami do Parlamentu Europejskiego Komisja Europejska i MTV Networks International zainaugurowały decydującą, drugą fazę kampanii frekwencyjnej „Halo Europo, słyszysz mnie?”. Spot promujący akcję nawołuje młodzież do oddania głosu w wyborach do Parlamentu Europejskiego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 maja 2009

27 maja 2009