0 1 0 0 0 29.05.2009Men at Work dla Spółdzielczej Grupy BankowejAgencja Men at Work zwyciężyła w przetargu ograniczonym na opracowanie strategii komunikacji banków SGB z sektorem mikro i małych firm.
0 1 0 0 0 29.05.2009Event PR wspiera Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc w diagnostyce POChPAgencja Event PR rozpoczęła współpracę z Instytutem Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie, wygrywając konkurs ofert na działania media relations wspierające program EvA (Emphysema versus Airway Disease In COPD).
0 1 0 0 0 29.05.2009BrainJuice Group rozpoczyna działalnośćNa polskim rynku powstaje nowa grupa marketingowa – BrainJuice Group. Będzie specjalizować się w szeroko pojętym marketingu internetowym, łącząc doświadczenie i wiedzę podmiotów wyspecjalizowanych w różnych obszarach działań online.
0 1 0 0 0 29.05.2009Ciszewski Public Relations dla gwiazdorskich MiędzyzdrojówAgencja Ciszewski Public Relations SA zajmuje się kompleksową komunikacją Międzynarodowego Festiwalu Gwiazd, który odbędzie się między 8 a 12 lipca br. w Międzyzdrojach.
0 1 0 0 0 29.05.2009Dobra Communications wspiera Promotor United EntertainmentDobra Communications, agencja świadcząca usługi z zakresu PR i marketingu, rozpoczęła współpracę projektową z Promotor United Entertainment, organizatorem Szczecin Rock Festival.
0 1 0 0 0 29.05.2009Communication Unlimited bliżej sztukiAgencja reklamowa Communication Unlimited przygotowuje specjalny program przeznaczony dla swoich pracowników – Long Lunch Edutaitment Tour.
0 1 0 0 0 29.05.2009Kampania „Ulubione marki już w Blue City”1 czerwca br. rusza kampania „Ulubione marki już w Blue City”, przygotowana przez Agencję Reklamową V&P, a wspierana PR-owo przez agencję AM Art.-Media.
0 1 0 0 0 29.05.2009Benhauer prowadzi kampanię internetową dla Otineo.comFirma Benhauer została wybrana do prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie, towarzyszącej wprowadzaniu na polski rynek internetowy platformy Otineo.com. Wielokanałowy program współpracy obejmuje marketing w wyszukiwarkach, e-Public Relations oraz elementy marketingu społecznościowego.
0 1 0 0 0 29.05.2009Integrated Data Solutions Department w Euro RSCG Marketing HouseWraz z zakończeniem prac rozbudowujących kompetencje Działu Baz Danych Euro RSCG Marketing House, dział ten zmienia nazwę na Integrated Data Solutions Department.
0 1 0 0 0 29.05.2009Agencja Allegro wesprze projekty sponsoringowe PKN OrlenAgencja Allegro rozszerzyła zakres współpracy z PKN Orlen o obsługę komunikacyjną aktywności sponsoringowych Koncernu. Do zadań Agencji należeć będzie przygotowywanie oraz realizacja planów komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej projektów sponsorskich, w szczególności sponsoringu sportowego. Agencja Allegro stanowić będzie również biuro prasowe dla zespołu rajdowego Orlen Team.