0 1 28.05.2009Nowa forma reklamy w systemie SmartContextmarketing internetowy TweetSystem reklamy intekstowej SmartContext wprowadził na rynek nową formę reklamową – dymek kontentowy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54719 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 27.05.2009AMS, krakowski magistrat oraz Gazeta Wyborcza organizują debatę na temat przyszłości Placu Wolnica w KrakowieNowoczesny czy stylowy? – o przyszłości Placu Wolnica podczas otwartej debaty 28 maja dyskutować będą eksperci, przedstawiciele krakowskiego Urzędu Miasta oraz mieszkańcy Krakowa.
0 1 0 0 0 27.05.2009I etap konkursu Telemarketer Roku rozstrzygniętyZakończył się I etap konkursu organizowanego przez Grupę Telemarketingową Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego na Telemarketera Roku 2009. Znamy nazwiska pretendentów to tytułu.
0 1 0 0 0 27.05.2009Grupa McCann uruchamia w Polsce oddział HealthcareW ramach struktury grupy McCann w Polsce został stworzony oddział McCann Healthcare Worldwide specjalizujący się w obsłudze firm z branży farmaceutycznej
0 1 0 0 0 27.05.2009Infinity organizatorem Mazda Blue NightTeatr Sabat i ulica Foksal przez dwie noce 13 i 14 maja 2009 zyskały szczególną oprawę. Mazda Motor Poland zaprosiła partnerów biznesowych, a kolejnego wieczoru dziennikarzy, na spotkanie z nową Mazdą3. Impreza była też podsumowaniem rocznej obecności firmy na polskim rynku. Za kreację i kompleksową obsługę wydarzenia odpowiadała agencja Infinity.