0 1 11.10.2006„Zimowa” jesień w Mini Mediareklama zewnętrzna TweetFirma Mini Media rozpoczęła sprzedaż oferty zimowej na sezon 2006/2007.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.10.2006Motywuj (z) przyjemnościąFirma Sodexho Pass Polska - ekspert w zarządzaniu korzyściami pracowniczymi oraz systemami motywacyjnymi, przy wykorzystaniu kart i kuponów usługowych wprowadziła nowe narzędzie wsparcia sprzedaży - Kupon Beauty. Może on być realizowany w placówkach usługowych i handlowych związanych z rekreacją, pielęgnacją zdrowia i urody oraz rozrywką i sportem. Firmy wykorzystujące Kupon w swoich działaniach promocyjnych będą mogły oferować klientom nagrody gwarantujące przyjemne spędzenie czasu.
0 1 0 0 0 11.10.2006Rusza druga edycja Fresh AcademyGrupa Fresh uruchamia drugą edycję Fresh Academy – cyklu wykładów i ćwiczeń dla studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, prowadzonych przez pracowników agencji. Zajęciom towarzyszy konkurs na najlepszy biznesplan marketingowy. Finał Fresh Academy polegać będzie na zaprezentowaniu przygotowanych projektów przed jury złożonym z praktyków marketingu.
0 1 0 0 0 11.10.2006McCann-Erickson przygotował „Trylogię Gastryczną” dla RanigastuOd 6 października w telewizji można śledzić „Trylogię Gastryczną” Ranigastu (Polpharma) – leku na zgagę i niestrawność. Tę innowacyjną kampanię przygotowała agencja McCann-Erickson.
0 1 0 0 0 11.10.20064D Media Relations kontynuuje współpracę z ATA-INT. LTDKrakowska agencja public relations, 4D Media Relations będzie kontynuowała działania dla firmy doradczo-wdrożeniowej ATA-INT. LTD, dostawcy rozwiązań w zakresie zarządzania dokumentami i procesem wydruku. Po zakończeniu trzymiesięcznego okresu próbnego ATA-INT. LTD przedłużyła umowę z agencją na czas nieokreślony. Do zadań 4D Media Relations należy koordynacja współpracy z mediami i kreowanie wizerunek marki Gestetner na polskim rynku.