0 1 0 0 0 16.10.2006Telma Group Communications dla L’EcruAgencja PR Telma Group Communications rozpoczęła współpracę z ekskluzywną francuską restauracją L’Ecru. Umowa, zawarta na okres roku, obejmuje pełną obsługę Public Relations.
0 1 0 0 0 16.10.2006Ruszaj po zdrowie z MarwitemStartuje ogólnopolska promocja dla konsumentów świeżych soków firmy Marwit pod hasłem „Ruszaj po… zdrowie!”. Kampania ma na celu budowę wizerunku marki Marwit, lidera rynku świeżych soków owocowo-warzywnych oraz wsparcie sprzedaży. Za koncepcję, kompleksowe przygotowanie i realizację kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing, która po sukcesie poprzedniej akcji realizowanej dla tej marki pod hasłem „Tydzień zdrowia”, została poproszona o przeprowadzenie tegorocznej edycji.
0 1 0 0 0 16.10.2006MS Services dla IndykpoluMS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży - rozpoczęła we wrześniu realizację dla firmy Indykpol trzech projektów z zakresu promocji sprzedaży i merchandisingu. Dwa największe wspierają wprowadzenie nowego produktu Indykpolu na rynek – Parówek Jedynek.
0 1 0 0 0 16.10.2006Jesienna AstermaniaFirma telekomunikacyjna ASTER w swojej kampanii reklamowej promującej jesienną ofertę postawiła na wykorzystanie rozrywki w marketingu. Stworzenie serwisu www.astermania.pl powierzyła Ostrydze – marce wyspecjalizowanej w budowaniu wizerunku w Internecie poprzez rozrywkę.
0 1 0 0 0 16.10.2006Datera kolejnym klientem PR SolutionsDatera Sp. z o.o. – firma świadcząca kompleksowe usługi doradcze dla firm w zakresie zarządzania ich infrastrukturą telekomunikacyjną – rozpoczęła współpracę z agencją public relations PR Solutions.
0 1 0 0 1 16.10.2006Kampania telewizyjna leku na hemoroidy pod hasłem „POSTERISAN® – siedzenie nie boli”„POSTERISAN® - siedzenie nie boli” pod takim hasłem ruszyła kampania telewizyjna leku na hemoroidy Posterisan®.
0 1 0 0 0 16.10.2006Bartek Ogłaza sponsorowany przez G-ShockG-Shock został oficjalnym sponsorem Bartka Ogłazy – jedynego liczącego się na arenie międzynarodowej polskiego zawodnika Freestyle Motocross.
0 1 0 0 0 16.10.2006Biznes w sieciBiznes w sieci - jest dobrze, ale może być tylko lepiej, "Money.pl", 09.10.2006 Prezentowany raport przedstawia informacje na temat polskiego biznesu internetowego - poszczególne rozdziały odpowiadają na pytania: jaki jest polski rynek, które e-sklepy mają najwyższe notowania oraz jak klienci oceniają sklepy internetowe.
0 1 0 0 0 16.10.2006McDonald’s w przekroju14 i 15 października 2006 roku w restauracjach polskiej sieci McDonald’s odbyła się 4 edycja Dni Otwartych. Zwiedzający mieli okazję osobiście obejrzeć zaplecze lokalu, poznać standardy pracy i zasady przygotowywania produktów oraz dowiedzieć się, jak funkcjonuje restauracja. Przez restaurację przewinęło się w sumie 20 tysięcy 468 osób.
0 1 0 0 0 16.10.2006Cyfra+ przygotowuje programy dla Orange WorldDzięki umowie pomiędzy spółkami CANAL+ Cyfrowy i PTK Centertel od 16 października 2006 programy znane z anten MiniMini, ZigZap/HYPER dostępne będą w telefonach komórkowych, w ramach usługi Orange World. Wkrótce CYFRA+ zaoferuje użytkownikom Orange również programy kanału Kuchnia.tv.