Rusza druga edycja Fresh Academy - Marketing przy Kawie
Rusza druga edycja Fresh Academy
  • 0
  • 1
11.10.2006

Rusza druga edycja Fresh Academy

Grupa Fresh uruchamia drugą edycję Fresh Academy – cyklu wykładów i ćwiczeń dla studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, prowadzonych przez pracowników agencji. Zajęciom towarzyszy konkurs na najlepszy biznesplan marketingowy. Finał Fresh Academy polegać będzie na zaprezentowaniu przygotowanych projektów przed jury złożonym z praktyków marketingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54960 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2006

4D Media Relations kontynuuje współpracę z ATA-INT. LTD

Krakowska agencja public relations, 4D Media Relations będzie kontynuowała działania dla firmy doradczo-wdrożeniowej ATA-INT. LTD, dostawcy rozwiązań w zakresie zarządzania dokumentami i procesem wydruku. Po zakończeniu trzymiesięcznego okresu próbnego ATA-INT. LTD przedłużyła umowę z agencją na czas nieokreślony. Do zadań 4D Media Relations należy koordynacja współpracy z mediami i kreowanie wizerunek marki Gestetner na polskim rynku.