McArthur rozdaje iPody - Marketing przy Kawie
McArthur rozdaje iPody
  • 0
  • 1
4.10.2006

McArthur rozdaje iPody

Z początkiem października ruszyła kampania dla marki McArthur. Działania przebiegają pod hasłem „Wygraj iPody…dla siebie i swoich znajomych”. Akcja jest zapowiedzią relaunch’u strony internetowej marki McArthur.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Mleczne Alpy z DATA SOLUTIONS i OSM w Łowiczu

Pod hasłem „Wczasy w Alpach” 1 października rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży mleka UHT marki łowickie w kart. 1L o zawartości tłuszczu 3,2%, 2% i 1,5%. Akcja jest związana z rocznicą 100–lecia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu i potrwa do końca stycznia 2007 roku. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży mleka łowickiego w opakowaniach kartonowych. Za realizację odpowiedzialna jest agencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Filip Korczycki – zawodnik windsurfingu – sponsorowany przez Kolastynę

Grupa Kolastyna – czołowy polski producent kosmetyków – przedłużyła umowę sponsoringu z Filipem Korczyckim, młodym i obiecującym zawodnikiem windsurfingu, zaliczanym do grona najbardziej utalentowanych w Polsce. Sezon 2006 jest dla młodego sportowca niezwykle udany: Korczycki zajął we wrześniu br. 2. miejsce na Mistrzostwach Polski Szkół Wyższych w Sopocie oraz 3. miejsce w zawodach Pucharu Polski 2006. Zanotował również bardzo dobry wynik w Mistrzostwach Europy w Portugalii, gdzie uplasował się na 4. pozycji wśród 15 startujących zawodników z Polski.