Eksperyment Życie w TVP2 - Marketing przy Kawie
Eksperyment Życie w TVP2
  • 0
  • 1
4.10.2006

Eksperyment Życie w TVP2

Od 6 października b. r., na antenie TVP 2 rozpocznie się emisja filmów pt. ”Eksperyment Życie”, z udziałem Krzysztofa Hołowczyca, zrealizowanych w ramach projektu ,,Orlen. Bezpieczne drogi”. Program będzie gościł w ramówce TVP 2 w każdy piątek o godzinie ok. 17:52, aż do 22 grudnia b. r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Mleczne Alpy z DATA SOLUTIONS i OSM w Łowiczu

Pod hasłem „Wczasy w Alpach” 1 października rozpoczęła się ogólnopolska promocja sprzedaży mleka UHT marki łowickie w kart. 1L o zawartości tłuszczu 3,2%, 2% i 1,5%. Akcja jest związana z rocznicą 100–lecia Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Łowiczu i potrwa do końca stycznia 2007 roku. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży mleka łowickiego w opakowaniach kartonowych. Za realizację odpowiedzialna jest agencja komunikacji bezpośredniej DATA SOLUTIONS.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2006

Filip Korczycki – zawodnik windsurfingu – sponsorowany przez Kolastynę

Grupa Kolastyna – czołowy polski producent kosmetyków – przedłużyła umowę sponsoringu z Filipem Korczyckim, młodym i obiecującym zawodnikiem windsurfingu, zaliczanym do grona najbardziej utalentowanych w Polsce. Sezon 2006 jest dla młodego sportowca niezwykle udany: Korczycki zajął we wrześniu br. 2. miejsce na Mistrzostwach Polski Szkół Wyższych w Sopocie oraz 3. miejsce w zawodach Pucharu Polski 2006. Zanotował również bardzo dobry wynik w Mistrzostwach Europy w Portugalii, gdzie uplasował się na 4. pozycji wśród 15 startujących zawodników z Polski.