Zakazana reklama Iceland Foods zyskuje popularność w Internecie
  • 1
  • 1
16.11.2018

Zakazana reklama Iceland Foods zyskuje popularność w Internecie

Brytyjska sieć marketów Iceland Foods w świątecznej kampanii wykorzystała spot stworzony przez Greenpeace. Chciała w ten sposób poinformować o wycofaniu oleju palmowego ze swoich produktów. Kreacja została jednak uznana za niezgodną z przepisami przez tamtejszy organ odpowiedzialny za weryfikację reklam. Marka zamieściła ją więc w Internecie, gdzie zdobywa kolejne odsłony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2018

15 listopada 2018