Social media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmemSocial media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmemSocial media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmemSocial media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmem
Jak nie opaść zbyt nisko? (fot. Pixabay)

Social media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmem

Social media kontra świat, czyli jak wygrać z algorytmem

Karolina Balmas

-

Karolina Balmas

Badaczka jakościowa, zajmuje się przede wszystkim etnografią wirtualną oraz analizą semiotyczną. Obserwuje interakcje, słucha ludzi, szuka kodów kulturowych. Realizowała badania na rozmaite tematy, w tym dotyczące wartości, stylu życia, podejścia do mediów oraz korzystania z social media przez przedstawicieli generacji Z. Prowadzi szkolenia z zakresu mediów społecznościowych we współpracy z firmą Difference.

Michał Bartosiński

-

Michał Bartosiński

Informatyk, który lubi rozmawiać z ludźmi. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Twórca oprogramowania dla szkół publicznych oraz językowych. Prelegent wielu branżowych konferencji. Do tej pory nie zdecydował, czy woli programować, czy szkolić. Prowadzi szkolenia z zakresu mediów społecznościowych we współpracy z firmą Difference.

O mediach społecznościowych jest ostatnio nawet jeszcze głośniej niż zwykle. Nowe platformy pojawiają się i znikają. Giganci zmieniają swoją politykę, użytkownicy protestują, a influencerzy kombinują, jak utrzymać pozycję. Podpowiadamy, co zrobić, by nie aż tak bardzo narzekać na słabe statystyki.

Jeden tweet najmłodszej z celebryckiego rodu Kardashian-Jenner potrafi znacząco osłabić pozycję Snapchata. O Facebooku wspomina się najczęściej w kontekście zagrożeń prywatności użytkowników. Drugim częstym kontekstem, bardziej interesującym dla marek i twórców contentu, jest planowany powrót do społecznościowych korzeni za sprawą algorytmów ograniczających zasięgi fan page’y.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja