O mediach społecznościowych jest ostatnio nawet jeszcze głośniej niż zwykle. Nowe platformy pojawiają się i znikają. Giganci zmieniają swoją politykę, użytkownicy protestują, a influencerzy kombinują, jak utrzymać pozycję. Podpowiadamy, co zrobić, by nie aż tak bardzo narzekać na słabe statystyki.Jeden tweet najmłodszej z celebryckiego rodu Kardashian-Jenner potrafi znacząco osłabić pozycję Snapchata. O Facebooku wspomina się najczęściej w kontekście zagrożeń prywatności użytkowników. Drugim częstym kontekstem, bardziej interesującym dla marek i twórców contentu, jest planowany powrót do społecznościowych korzeni za sprawą algorytmów ograniczających zasięgi fan page’y.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.