Żabka Polska SA współpracuje z MCX Systems
  • 0
  • 1
8.04.2008

Żabka Polska SA współpracuje z MCX Systems

Żabka Polska S.A – właściciel największej w Polsce sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka – rozpoczęła proces wprowadzania do swoich placówek terminali obsługujących karty płatnicze. Na dostawcę kompleksowego rozwiązania została wybrana firma MCX Systems.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2008

Torebka Małgorzaty Kożuchowskiej w najnowszej kampanii marki Jacobs Krönung 3in1

Kraft Foods Polska prowadzi kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu - Jacobs Krönung 3in1. Działania oparte są na rozbudowanej kampanii PR, aktywnościach w Internecie, w tym konkursie konsumenckim, kampanii reklamowej oraz wspierających działaniach BTL. Do działań marka zaangażowała Małgorzatę Kożuchowską, która zaprojektowała torebkę dla Jacobs Krönung 3in1.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2008

Agencja reklamowa Young & Rubicam twórcą kampanii na rzecz walki z rakiem

Projekt „Człowiek nie pacjent” jest kampanią non profit, realizowaną dla krakowskiej fundacji Unicorn, zajmującej się psychoonkologią. Wspólnie z prezes fundacji panią Ewą Preisner i Iwoną Nawarą agencja zmienia postrzeganie człowieka chorego na raka. Celem działań komunikacyjnych jest pokazanie, że tak samo jak ludzie zdrowi, osoba chora uczestniczy w życiu społecznym, wykonuje codzienne czynności i ma swoje zainteresowania. Jej choroba to nie walka, a pewien proces, który musi przejść i znieść z godnością. Podstawowym zadaniem agencji było więc szukanie i przedstawienie pozytywów pojawiających się w życiu osób chorych na nowotwór.