Osiem europejskich oddziałów SC Johnson pod opieką Mineral Midrange S.A.
  • 0
  • 1
8.04.2008

Osiem europejskich oddziałów SC Johnson pod opieką Mineral Midrange S.A.

Mineral Midrange S.A. z sukcesem zakończyła projekt uruchomienia centrum kompetencyjnego dla firmy SC Johnson. Centrum odpowiedzialne jest za utrzymanie systemu wspomagającego planowanie i budżetowanie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 kwietnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2008

Torebka Małgorzaty Kożuchowskiej w najnowszej kampanii marki Jacobs Krönung 3in1

Kraft Foods Polska prowadzi kampanię wspierającą wprowadzenie na rynek nowego produktu - Jacobs Krönung 3in1. Działania oparte są na rozbudowanej kampanii PR, aktywnościach w Internecie, w tym konkursie konsumenckim, kampanii reklamowej oraz wspierających działaniach BTL. Do działań marka zaangażowała Małgorzatę Kożuchowską, która zaprojektowała torebkę dla Jacobs Krönung 3in1.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.04.2008

Agencja reklamowa Young & Rubicam twórcą kampanii na rzecz walki z rakiem

Projekt „Człowiek nie pacjent” jest kampanią non profit, realizowaną dla krakowskiej fundacji Unicorn, zajmującej się psychoonkologią. Wspólnie z prezes fundacji panią Ewą Preisner i Iwoną Nawarą agencja zmienia postrzeganie człowieka chorego na raka. Celem działań komunikacyjnych jest pokazanie, że tak samo jak ludzie zdrowi, osoba chora uczestniczy w życiu społecznym, wykonuje codzienne czynności i ma swoje zainteresowania. Jej choroba to nie walka, a pewien proces, który musi przejść i znieść z godnością. Podstawowym zadaniem agencji było więc szukanie i przedstawienie pozytywów pojawiających się w życiu osób chorych na nowotwór.