YouTube – narzędzie marketingowe roku 2012
  • 1
  • 1
28.02.2012

YouTube – narzędzie marketingowe roku 2012

Trendmaker stworzył e-booka o YouTube.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Marta Stenopiedis

12 lat temu

malo esencjonalne ;)

takie to trochę oczywiste, ale spoko......

28 lutego 2012

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 1
28.02.2012

Wyniki badań IAB Adex Q3 2011 – dalszy ciąg dwucyfrowego wzrostu

Tendencja wzrostowa na rynku reklamy on-line wciąż się utrzymuje – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim internecie w trzecim kwartale 2011 roku wyniosły 453 miliony złotych (w porównaniu z analogicznym okresem
z roku wcześniejszego jest to wzrost o blisko jedną czwartą). Wzrastają wydatki na reklamę online w kolejnych sektorach gospodarczych (handel, czas wolny, farmaceutyki).