Wyniki badań IAB Adex Q3 2011 – dalszy ciąg dwucyfrowego wzrostu - Marketing przy Kawie
Wyniki badań IAB Adex Q3 2011 – dalszy ciąg dwucyfrowego wzrostu
  • 1
  • 2
28.02.2012

Wyniki badań IAB Adex Q3 2011 – dalszy ciąg dwucyfrowego wzrostu

Tendencja wzrostowa na rynku reklamy on-line wciąż się utrzymuje – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki ogółem na reklamę w polskim internecie w trzecim kwartale 2011 roku wyniosły 453 miliony złotych (w porównaniu z analogicznym okresem
z roku wcześniejszego jest to wzrost o blisko jedną czwartą). Wzrastają wydatki na reklamę online w kolejnych sektorach gospodarczych (handel, czas wolny, farmaceutyki).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 lutego 2012