1 1 0 0 0 28.02.2012Reklama Plus Internet – „Wyobraźnia” (wideo)Plus reklamuje swoją usługę – Internet LTE – jako najszybszy Internet mobilny na świecie. Celem kampanii jest poinformowanie potencjalnych i aktualnych użytkowników Internetu mobilnego o ofercie operatora. Reklamę będzie można zobaczyć w telewizji i w Internecie. Kampania rozpoczęła się 20 lutego.
0 1 0 0 0 28.02.2012Regionalna kampania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Skale1 marca rozpocznie się kampania Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Skale. Kampania obejmie billboardy, siatki wielkoformatowe oraz środki komunikacji miejskiej; będzie realizowana również poprzez materiały BTL (teczki, katalogi, ulotki).
0 1 0 0 0 28.02.2012Manufaktura kontynuuje współpracę z agencją kreatywnąManufaktura – łódzka galeria handlowa – kontynuuje współpracę z agencją kreatywną TBWA. Współpraca potrwa do wiosny 2013 roku. Agencja zajmie się kompleksową obsługą kreatywną i komunikacją marketingową galerii.
0 1 0 0 0 28.02.2012Fast Poland kolejny rok z agencją PRFast Poland – firma zarządzająca w Polsce markami SodaStream i Sencor – przedłużyła na kolejny rok współpracę z Multi Communications. Agencja zajmie się działaniami wizerunkowymi dla obu tych marek, ze szczególnym uwzględnieniem działań z zakresu media relations oraz doradztwa strategicznego.
0 1 0 0 0 28.02.2012Styczeń pod hasłem ustawy refundacyjnej: raportPoczątek roku w serwisach informacyjnych zdominowały tematy społeczne. Z analizy przekazu głównych wydań telewizyjnych dzienników wynika, że najbardziej medialne były ustawa refundacyjna oraz umowa ACTA – podała w raporcie „Cztery Stacje” agencja informacyjna „Press-Service Monitoring Mediów”.
0 1 0 0 0 28.02.2012Chuck Norris „niszczy” YouTube„Chuck Norris przychodzi po gotówkę tylko raz” – to jedno z haseł nowej kampanii reklamowej BZ WBK. W nawiązaniu do hasła przygotowano specjalną animację, w której Chuck Norris wychodzi poza ramy spotu i „niszczy” portal YouTube.
0 2 0 0 0 28.02.2012„Dla Ciebie wszystko!” – kampania wizerunkowa Empiku29 lutego startuje kampania wizerunkowa Empiku pod hasłem „Dla Ciebie wszystko!”. Marka chce w ten sposób zaakcentować bogactwo swojej oferty obejmującej produkty, usługi i narzędzia kontaktu z kulturą i rozrywką.
0 1 0 0 0 28.02.2012Fanpage Trender rozpoczyna współpracę z IIBRFanpage Trender – narzędzie do analizy marketingu na Facebooku – rozpoczął współpracę z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych w zakresie badań social media.
0 1 0 0 0 28.02.2012Rodan Systems z agencją interaktywnąRodan Systems – producent oprogramowania wspierającego zarządzanie informacją – rozpoczął współpracę z agencją interaktywną dotInteractive – jednym z podmiotów grupy dot360.
1 1 0 0 1 28.02.2012„Zostaw mamę” – kampania reklamowa biura podróży Funclub (wideo)1 marca rozpocznie się ogólnopolska produktowa kampania reklamowa biura podróży Funclub. Kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zostaw mamę” i potrwa do 20 maja. Jej celem jest promocja letnich obozów młodzieżowych.