Wzrost rentowności platformy mediowej Point Group
  • 0
  • 1
29.08.2011

Wzrost rentowności platformy mediowej Point Group

Platforma mediowa Point Group, wydawca m.in. tygodnika „Wprost”, a niebawem także „Bloomberg Business Week”, zwiększyła zyski w pierwszym półroczu prawie o połowę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 sierpnia 2011

28 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2011

„Bloomberg Businessweek Polska” trafi do sprzedaży 19 września

Przedpremierowe wydanie „Bloomberg Businessweek Polska” będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7 września. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, lecz zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej. Pierwszy numer pisma pojawi się na rynku 19 września: początkowo jako dwutygodnik, docelowo jako tygodnik.