Dorota Wellman zachęca do podjęcia wyzwania Activii (wideo)
  • 2
  • 1
28.08.2011

Dorota Wellman zachęca do podjęcia wyzwania Activii (wideo)

Od 26 sierpnia emitowane są dwa nowe spoty, które stanowią kontynuację najnowszej kampanii Activii (Danone). Jej twarzą jest Dorota Wellman, która teraz przekonuje kobiety – i starsze, i młodsze – do podjęcia tzw. wyzwania Activii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

vin

13 lat temu

kto ubierał Dorotę Wellman?

naprawdę, czasem trzeba zatrudnić stylistę i pomyśleć jak ubrać bohaterkę żeby wyglądała zarówno elegancko jak i korzystnie!

28 sierpnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
28.08.2011

„Bloomberg Businessweek Polska” trafi do sprzedaży 19 września

Przedpremierowe wydanie „Bloomberg Businessweek Polska” będzie miało swoją oficjalną premierę podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju, które rozpoczyna się 7 września. Ten numer nie trafi do regularnej sprzedaży, lecz zostanie rozdystrybuowany wyłącznie wśród osób, które zarejestrowały się na specjalnej platformie internetowej. Pierwszy numer pisma pojawi się na rynku 19 września: początkowo jako dwutygodnik, docelowo jako tygodnik.

26 sierpnia 2011