Wyniki Megapanelu – październik 2015 r.
  • 0
  • 9
2.12.2015

Wyniki Megapanelu – październik 2015 r.

Polskie Badania Internetu (PBI) i firma badawcza Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania Megapanel w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2015 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2015

W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu. Analiza zachowań zakupowych w polskich sklepach online

Choć większość prezentów świątecznych jest kupowana w grudniu, ruch w sklepach online w Polsce rośnie na przestrzeni całego IV kwartału. Szczyt na poziomie +90 proc. przypada na połowę grudnia, gwałtowny spadek następuje zaś około 26 grudnia. To wnioski z analizy świątecznych zachowań zakupowych, przeprowadzonej przez firmę Criteo. Podstawą badania były transakcje dokonane w polskich e-sklepach w ciągu ostatnich dwóch lat.