„Wyrzucone.pl” – podsumowanie kampanii społecznej (wideo) - Marketing przy Kawie
„Wyrzucone.pl” – podsumowanie kampanii społecznej (wideo)
  • 2
  • 10
2.12.2015

„Wyrzucone.pl” – podsumowanie kampanii społecznej (wideo)

Liczba bezdomnych psów i kotów w ciągu ostatnich 10 lat w Polsce wzrosła o 25% i obecnie przekracza 3 mln. Niestety niewiele osób uświadamia sobie, że zwierzę to nie zabawka. O tym starano się przypomnieć w kampanii „Wyrzucone.pl”. Agencja Polymus, która przygotowała akcję, podsumowuje działania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54989 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 grudnia 2015

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
2.12.2015

W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu. Analiza zachowań zakupowych w polskich sklepach online

Choć większość prezentów świątecznych jest kupowana w grudniu, ruch w sklepach online w Polsce rośnie na przestrzeni całego IV kwartału. Szczyt na poziomie +90 proc. przypada na połowę grudnia, gwałtowny spadek następuje zaś około 26 grudnia. To wnioski z analizy świątecznych zachowań zakupowych, przeprowadzonej przez firmę Criteo. Podstawą badania były transakcje dokonane w polskich e-sklepach w ciągu ostatnich dwóch lat.