W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu. Analiza zachowań zakupowych w polskich sklepach online
  • 0
  • 2
2.12.2015

W poszukiwaniu odpowiedniego prezentu. Analiza zachowań zakupowych w polskich sklepach online

Choć większość prezentów świątecznych jest kupowana w grudniu, ruch w sklepach online w Polsce rośnie na przestrzeni całego IV kwartału. Szczyt na poziomie +90 proc. przypada na połowę grudnia, gwałtowny spadek następuje zaś około 26 grudnia. To wnioski z analizy świątecznych zachowań zakupowych, przeprowadzonej przez firmę Criteo. Podstawą badania były transakcje dokonane w polskich e-sklepach w ciągu ostatnich dwóch lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

44441 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

2 grudnia 2015

1 grudnia 2015