3 1 0 0 0 30.11.2015TERYT 3, czyli co łączy strażaka z biznesmenem (wideo)Rodzina z dzieckiem właśnie wprowadziła się do nowego domu na wsi. Kurier roznosi paczki na wielkomiejskim blokowisku. Biznesmen spieszy się na ważne spotkanie. Co ich wszystkich łączy? Odpowiedź można znaleźć w spotach przygotowanych w ramach kampanii prowadzonej przez Główny Urząd Geodezji i Kartografii.
0 4 0 0 0 30.11.2015Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 r. – badanie PMR Research i ComPress PublishingPolskie firmy łapią oddech po kryzysie. Zaangażowanie działów marketingu czy PR w sprzedaż jest nadal wysokie, jednak nie dominujące. Zwiększa się liczba działów marketingu i PR, które nie mierzą efektów działań. Takie są główne wnioski z badania PMR Research i ComPress Publishing.
0 1 0 0 0 30.11.2015Płatności online w oczach polskich internautów – badanie IRCenterPolscy internauci narzekają na ograniczoną liczbę sposobów płatności online. Nie jest im obojętne, z którego z nich korzystają, a na to, którym ufają, wpływa kilka czynników. Agencja badawcza IRCenter przeprowadziła badanie postrzegania płatności internetowych. Celem projektu było zidentyfikowanie, co internauci rozumieją przez płatności online i komu powierzają swoje pieniądze.
3 1 0 0 0 30.11.2015„Legendy polskie” z Jerzym Stuhrem i Robertem Więckiewiczem według Allegro (wideo)Czy świat przedstawiony w legendach rządzi się zupełnie innymi prawami niż dzisiejszy? Jak prasa i media społecznościowe komentowałyby pojawienie się w Krakowie smoka? Kim byłby dzisiaj Pan Twardowski? Odpowiedzi na te pytania można będzie znaleźć w projekcie Allegro „Legendy polskie”, który startuje 30 listopada.
2 5 0 0 0 30.11.2015„Nowa Astra. Drażni klasę wyższą!”. Złota farba na outdoorze (wideo)W ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego Opla Astrę prowadzona jest akcja ambientowa. Billboardy promujące samochód zostały obrzucone złotą farbą. Na facebookowym profilu marki toczy się z kolei dyskusja na temat rozwiązań zastosowanych w tym modelu. Tę odsłonę kampanii nagłośnił Wykop.pl.
1 2 0 0 0 27.11.2015„Wygrywając dziś, wygrywasz jutro. Make it possible” – kampania Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego (wideo)Wystartowała kampania reklamowa Huawei „Make it Possible” z udziałem Roberta Lewandowskiego. Piłkarz, który został ambasadorem marki, opowiada w spocie swoją historię. Zachęca do tego, aby bez względu na przeciwności losu dążyć do realizacji marzeń, bo ich spełnienie zależy od nas samych.
0 6 0 0 0 27.11.2015Whirlpool EMEA i Habitat for Humanity budują mieszkania dla młodzieży z ośrodków opiekuńczo-wychowawczych„Every Day, Care” to kampania rozpoczęta przez Whirlpool EMEA i chrześcijańską organizację charytatywną Habitat for Humanity. Kilkudziesięciu pracowników firmy będzie pomagać w budowie mieszkań dla wychowanków ośrodka opiekuńczo-wychowawczego.
0 2 0 0 0 27.11.2015Najpopularniejsze aplikacje VoD we wrześniu. Badanie Spicy MobileDwie trzecie użytkowników urządzeń mobilnych korzysta z aplikacji do oglądania materiałów wideo. Które z nich cieszyły się największą popularnością we wrześniu? Spicy Mobile prezentuje wyniki badania.
0 1 0 0 0 27.11.2015Rada Reklamy opracowuje standardy reklamy produktów i usług finansowych25 listopada Rada Reklamy rozpoczęła pracę grupy roboczej, której celem jest opracowanie standardów reklamy produktów i usług finansowych w ramach Kodeksu etyki reklamy. Pierwszym sygnatariuszem z branży jest firma Provident Polska.
0 1 0 0 0 27.11.2015Co spowalnia polskie strony WWW? Analiza Blink.pl31 proc. stron ma zbyt ciężkie obrazki, 20 proc. nie stosuje kompresji, a 5 proc. korzysta ze słabego hostingu. To wyniki analizy na grupie niemal 3 tys. polskich stron WWW, wykonanej za pomocą analizatora semantycznego Blink.pl w październiku 2015 r.