Wybieramy 100 Absolutów
  • 0
  • 1
26.10.2006

Wybieramy 100 Absolutów

W październiku tego roku marka ABSOLUT za pośrednictwem swojej strony internetowej www.absolut.com zainicjowała ogólnoświatowe badanie opinii o nazwie „The 100 ABSOLUTES” (100 Absolutów). Celem projektu ma być wyróżnienie osób, przedmiotów albo zjawisk będących ikonami kultury, a tym samym stanowiących jej Absoluty. Tytuł Absolut rozumiany jest jako absolutna, ponadczasowa jakość, niepowtarzalność, wzór według którego oceniane są pozostałe przedmioty w danej kategorii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Wygrałem AYGO z easygo.pl - wielki finał wielkiego konkursu

Dwudzistoczteroletni wrocławianin zwycięzcą wielkiego letniego konkursu w portalu turystycznym easygo.pl. Już jutro, podczas finału akcji, p. Maciej Kapica odbierze kluczyki do nowej dynamicznej i bardzo wakacyjnej Toyoty AYGO. Finał konkursu jest elementem oficjalnego programu 17 Międzynarodowego Salonu Turystycznego TOUR SALON ' 2006 w Poznaniu. Na elektroniczny adres konkursu, który trwał od połowy kwietnia do końca września przysłano łącznie ponad 700 zdjęć. Zwyciężył czarno-biały obraz auta terenowego w drodze na safari w Tunezji.