Społem w nowej szacie
  • 0
  • 1
26.10.2006

Społem w nowej szacie

Krajowa Agencja Handlowa Społem (KAH), odpowiedzialna za konsolidację sieci „Społem Znajomy Sklep”, rozpoczęła zmianę wizualizacji placówek. Obejmie ona wprowadzenie wspólnej kolorystyki i jednakowych elementów graficznych, a także umieszczenie nowego logotypu zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz sklepów. Realizacja projektu w placówkach włączonych do sieci w pierwszym etapie rozpocznie się pod koniec października.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Wygrałem AYGO z easygo.pl - wielki finał wielkiego konkursu

Dwudzistoczteroletni wrocławianin zwycięzcą wielkiego letniego konkursu w portalu turystycznym easygo.pl. Już jutro, podczas finału akcji, p. Maciej Kapica odbierze kluczyki do nowej dynamicznej i bardzo wakacyjnej Toyoty AYGO. Finał konkursu jest elementem oficjalnego programu 17 Międzynarodowego Salonu Turystycznego TOUR SALON ' 2006 w Poznaniu. Na elektroniczny adres konkursu, który trwał od połowy kwietnia do końca września przysłano łącznie ponad 700 zdjęć. Zwyciężył czarno-biały obraz auta terenowego w drodze na safari w Tunezji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.10.2006

Zentropy Partners autorem kampanii wizerunkowej UPS w Internecie

Celem całej kampanii jest budowanie wizerunku UPS jako eksperta w usługach kurierskich i logistycznych. Zwraca uwagę na niezawodność firmy, jej wielkość, zasięg oraz zaawansowane technologicznie rozwiązania. Wszystko to sprawia, że współpraca z UPS oznacza dla jej klientów mniej stresów, więcej komfortu i lepsze wyniki biznesowe. Kampania w Internecie rozpoczęła się 23 października i potrwa do 29 listopada.