0 1 0 0 0 30.10.2006Aleve Dobre WieściAgencja interaktywna energe21 we współpracy z agencją public relations Headlines zrealizowała serwis internetowy na potrzeby kampanii Aleve Dobre Wieści.
0 1 0 0 0 30.10.2006Kuźnia PR rozszerza współpracę z DiageoOd października br. do grona marek alkoholowych obsługiwanych przez Kuźnię PR dołączyły dwa szampany: Krug i Veuve Clicquot Ponsardin.
0 1 0 0 0 30.10.2006Ludzie, bieGajcie!LG jest sponsorem strategicznym „XVIII Biegu Niepodległości 2006” - jednej z największych imprez sportowo-rekreacyjnych w kraju, biegu masowym, zaplanowanym na 11 listopada.
0 1 0 0 0 30.10.2006GP Batteries w akcji Fundacji Pomocy Dzieciom Look4WinGP Battery (Poland) została jednym z sponsorów nowatorskiego projektu pomocy rodzinom zagrożonym ubóstwem Fundacji Pomocy Dzieciom Look4Win. 31 października, na stronie internetowej fundacji rusza akcja, której celem jest pomoc najbiedniejszym rodzinom.
0 1 0 0 0 30.10.2006trzy,14 dla Symantec Polska25 października 2006 roku, w Hotelu Marriott w Warszawie, odbyła się czwarta edycja konferencji Symantec Vison, poświęcona kwestiom bezpieczeństwa i zarządzania infrastrukturą IT.
0 1 0 0 0 30.10.2006Dzięki programowi „Pomóżmy razem” Organizacje szkolące psy dla osób najbardziej potrzebujących otrzymały pierwsze szczeniaki labradora25. października 2006r. w Starym Browarze w Poznaniu odbyło się spotkanie prasowe, prezentujące ogólnopolski program „Pomóżmy razem”, podczas którego producent marki Velvet przekazał Fundacji na rzecz Osób Niewidomych Labrador Pies Przewodnik, Fundacji Przyjaźni Ludzi i Zwierząt CZE-NE-KA oraz Grupie Ratownictwa Specjalistycznego OSP Łódź sześć szczeniaków labradora.
0 1 0 0 0 30.10.2006Słodko ze Studio DNW ramach umowy o stałej współpracy pomiędzy firmami Bakoma i Studio DN powstała nowa marka deserów mlecznych Satino.
0 1 0 0 0 30.10.2006Coca-Coli świąteczne przygotowania…, czyli radość, która płynie z obdarowywaniaJuż w pierwszych dniach listopada Coca-Cola rozpoczyna cykl działań wchodzących w skład bardzo bogatego programu świątecznego.
0 1 0 0 0 30.10.2006illy w puszce pop-artWłoski producent kawy illy przygotował dla swoich klientów nie lada niespodziankę. Tuż przed świętami na rynku pojawi się limitowana wersja illy w nowej ekskluzywnej puszce. Uznawane za najlepsze na świecie włoskie espresso będzie można kupić w oryginalnym opakowaniu ozdobionym pracą kultowego artysty pop-artu Jamesa Rosenquista.
0 1 0 0 0 30.10.2006ECCO Walkathon 2006 – Warszawiacy najchętniej pomagali WWFDruga edycja międzynarodowej imprezy charytatywnej ECCO Walkathon odbyła się 23 września 2006 roku na Polu Mokotowskim w Warszawie. Tegoroczny Spacer Ludzi Dobrej Woli pobił wszelkie rekordy. W charytatywnym spacerze wzięło udział prawie 15 tysięcy osób, czyli ponad dwa razy więcej niż w ubiegłym roku. Spacerowicze pokonali łącznie prawie 127 tysięcy kilometrów i uzbierali dla trzech organizacji charytatywnych 507 048 złotych. Projektem, który otrzymał największe wsparcie była inicjatywa WWF.