0 1 3.03.2008Woda Nestlé Aquarel z nową szatą graficznądesign TweetOd kwietnia 2008 roku etykiety i opakowania wszystkich wariantów wody Nestlé Aquarel ulegną zmianie.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54899 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 3.03.2008Miastomuzyki.pl w prasie od 3 marcaRusza wizerunkowa kampania prasowa www.miastomuzyki.pl pod hasłem: Miasto Muzyki - najlepsza muzyka w Internecie.
0 1 0 0 0 3.03.2008Studio Reklamowe Artha wchodzi na rynekStudio Reklamowe Artha jest nową firmą na rynku wielkopolskim. Powstała jesienią ubiegłego roku, ale jej założyciel - Artur Mazur – posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej, wydawniczej i poligraficznej.
0 1 0 0 0 3.03.2008Ogólnopolska kampania marki ReporterRuszyła ogólnopolska kampania marki odzieżowej Reporter. Wiosenny wizerunek marki ma za zadanie umocnić pozycję miejskiego brandu odzieżowego.
0 1 0 0 0 3.03.2008"Ty nad poziomy wylatuj..." (Marketingweb)The art effect, "Marketingweb", 28.02.2008Badania przeprowadzone w University of Georgia po raz kolejny pokazują, jak bardzo nasza ocena rzeczywistości zależy od kontekstu lub nastawienia. Okazuje się, że połączenie jakiegoś produktu z dziełem sztuki (np. obraz nadrukowany na opakowaniu) czyni ów produkt w naszych oczach towarem bardziej luksusowym.