0 1 0 0 0 28.02.2008Sport24.pl – portal dla prawdziwych kibicówJuż prawie 100 pasjonatów sportu redaguje portal Sport24.pl. Zwiększenie o ponad jedną trzecią składu redakcji oraz wzrost oglądalności portalu o 60 proc. to pierwsze efekty integracji portalu z Platformą Mediową Point Group S.A.
0 1 0 0 1 28.02.2008Twarzą w twarz z Radiem PiN 102 FMZ początkiem marca mieszkańcy Warszawy będą mieli możliwość przyjrzenia się z bliska twarzom dziennikarzy, prezenterów i pracowników Radia PiN 102 FM, które znalazły się na layoutach reklamowych najnowszej kampanii tranzytowej realizowanej przez CAM Media.
0 1 0 0 0 28.02.2008AchieveGlobal w Polsce – najwyższy wzrost w międzynarodowej sieci w 2007W związku ze 125% wzrostem sprzedaży w 2007 roku AchieveGlobal w Polsce otrzymało nagrodę „Year over Year Growth". Jest ona przyznawana corocznie przez światową centralę AchieveGlobal dla oddziałów, które osiągnęły najwyższy wzrost spośród 42 biur międzynarodowej sieci.
0 1 0 0 0 28.02.2008Zjednoczenie.com dla MTV Europe18 lutego 2008r ruszył nowy serwis MTV Europe, autorstwa agencji Zjednoczenie.com.
0 1 0 0 0 28.02.2008Wizz Air rozpoczyna kampanię reklamową zachęcającą Polaków do odwiedzenia LondynuWizz Air wraz z Visit London rozpoczął 25 lutego kampanię marketingową, która zachęca Polaków do odwiedzenia Londynu. Kampania potrwa do końca marca, a w jej ramach zaplanowano działania w prasie drukowanej, portalach internetowych oraz na nośnikach zewnętrznych.
0 1 0 0 0 28.02.2008Sample Pack Acxiom Polska – precyzyjne targetowanie i efektywna dystrybucja próbek produktówO tym, że nie zawsze warto rozdawać wszystkim przechodniom na przejściu dla pieszych próbek kremów czy odżywek dla dzieci przekonało się już wiele firm. Precyzyjna wiedza o odbiorcach produktów i możliwość dokładnego pomiaru efektów realizowanych akcji stają się najbardziej cenionymi przez marketerów parametrami, które znajdują swoje zastosowanie także przy dystrybucji próbek reklamowych.
0 1 0 0 0 28.02.2008Rusza pierwszy polski portal mundurowy28 lutego 2008 rusza pierwszy kompleksowy portal społecznościowy adresowany do służb mundurowych www.portal-mundurowy.pl. Znajdą się w nim m.in. porady dla poborowych, kandydatów do szkół wojskowych, osób zainteresowanych karierą w służbach mundurowych, a także będzie można przeczytać wiele interesujących informacji o wnętrzu resortów „siłowych”.
0 1 0 0 0 28.02.2008Oferty reklamowe czasopism w InternecieMediabuy.pl - serwis internetowy, w którym będzie można zapoznać się z ofertami reklamowymi czasopism wydawanych na rynku, nabiera rozpędu. Obecnie serwis jest w fazie intensywnego rozwoju, systematycznie uzupełniana jest baza danych, stale napływają nowe zgłoszenia od dużych i mniejszych wydawnictw.
0 1 0 0 0 28.02.2008Toolbox Creative Communications dla PoldemAgencja Toolbox podpisała umowę o stałej współpracy z firmą Poldem. Umowa obejmuje prowadzenie działań public relations oraz koordynację komunikacji marketingowej spółki.
0 1 0 0 0 28.02.2008„Najszczęśliwsi geje pod słońcem” od maja w MTV PolskaMTV Polska sfinalizowała zakup kreskówki o przygodach homoseksualnego małżeństwa – Ricka i Steve`a. Serial pojawi się w ramówce MTV Polska w majowe wieczory.