"Ty nad poziomy wylatuj..." (Marketingweb) - Marketing przy Kawie
"Ty nad poziomy wylatuj..." (Marketingweb)
  • 0
  • 1
3.03.2008

„Ty nad poziomy wylatuj…” (Marketingweb)

The art effect, "Marketingweb", 28.02.2008

Badania przeprowadzone w University of Georgia po raz kolejny pokazują, jak bardzo nasza ocena rzeczywistości zależy od kontekstu lub nastawienia. Okazuje się, że połączenie jakiegoś produktu z dziełem sztuki (np. obraz nadrukowany na opakowaniu) czyni ów produkt w naszych oczach towarem bardziej luksusowym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54929 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

3 marca 2008