Witryna Declaré - Świat piękna skóry wrażliwej
  • 0
  • 1
12.09.2006

Witryna Declaré – Świat piękna skóry wrażliwej

Ruszyła witryna szwajcarskiej marki kosmetyków selektywnych Declaré, zrealizowana przez agencję interaktywną huevo. Do momentu uruchomienia serwisu, te ekskluzywne produkty do skóry wrażliwej, dostępne były wyłącznie w wybranych aptekach. Aktualnie, trzonem www.declare.pl, jest sklep internetowy umożliwiający bezpośredni zakup produktów i różnorodne formy płatności. Zainteresowane Klientki, znajdą tu również aktualizowane dermokonsultacje.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 września 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2006

Gwiazdy na Ssangyong Cup

Największe gwiazdy polskiego show biznesu i sportu wzięły udział w Wielkim Wyścigu Samochodów Terenowych „SSANGYONG CUP 2006”. Impreza odbyła się 9 września na sopockiej plaży. Organizatorką imprezy była wielokrotna Mistrzyni Świata w kick-boxingu i boksie - Iwona Guzowska. Wyścig wygrał Marcin Troński, gwiazda serialu „KLAN”. Sponsorem imprezy była firma Ssangyong Poland – wyłączny dystrybutor samochodów marki Ssangyong w Polsce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.09.2006

“Corporate Values Index 2006”

Wstępne wyniki badań prowadzonych od ubiegłego roku w Polsce i 10 innych krajach świata w ramach projektu ECCO Network „Corporate Values Index 2006” wskazują, że odsetek przedsiębiorstw definiujących własny zestaw wartości wykorzystywany w zarządzaniu i marketingu jest w Polsce dużo niższy niż w innych krajach świata. Z około 400 największych firm 14 branż w Polsce zaledwie 21% określa własny system wartości firmowych. Odsetek jest wyższy tylko w grupie 10 największych przedsiębiorstw - wynosi w niej 50%.