0 1 0 0 0 12.09.2006Nowy klient Cruso Public RelationsOd 1 września 2006 roku, agencja Cruso Public Relations, rozpoczęła współpracę z firmą Hygienika Spółka Akcyjna, producentem artykułów do higieny osobistej dla całej rodziny. Do głównych zadań agencji należą działania z zakresu PR produktowego, dotyczące dwóch marek: Linell i Bambino. Umowa z Higieniką obowiązuje do końca 2006 roku.
0 1 0 0 0 12.09.2006Witryna Declaré – Świat piękna skóry wrażliwejRuszyła witryna szwajcarskiej marki kosmetyków selektywnych Declaré, zrealizowana przez agencję interaktywną huevo. Do momentu uruchomienia serwisu, te ekskluzywne produkty do skóry wrażliwej, dostępne były wyłącznie w wybranych aptekach. Aktualnie, trzonem www.declare.pl, jest sklep internetowy umożliwiający bezpośredni zakup produktów i różnorodne formy płatności. Zainteresowane Klientki, znajdą tu również aktualizowane dermokonsultacje.
0 1 0 0 0 12.09.2006Mojeauto.pl partnerem Cafe NewsInternetowa Platforma Motoryzacyjna mojeauto.pl nieprzerwanie od kilku lat jest czołowym dostawcą najnowszych informacji i ciekawostek ze świata motoryzacji. Aktualności publikowane w serwisie mojeauto.pl dostępne są także bezpośrednio z aplikacji Cafe News.
0 1 0 0 0 12.09.2006Gwiazdy na Ssangyong CupNajwiększe gwiazdy polskiego show biznesu i sportu wzięły udział w Wielkim Wyścigu Samochodów Terenowych „SSANGYONG CUP 2006”. Impreza odbyła się 9 września na sopockiej plaży. Organizatorką imprezy była wielokrotna Mistrzyni Świata w kick-boxingu i boksie - Iwona Guzowska. Wyścig wygrał Marcin Troński, gwiazda serialu „KLAN”. Sponsorem imprezy była firma Ssangyong Poland – wyłączny dystrybutor samochodów marki Ssangyong w Polsce.
0 1 0 0 0 12.09.2006“Corporate Values Index 2006”Wstępne wyniki badań prowadzonych od ubiegłego roku w Polsce i 10 innych krajach świata w ramach projektu ECCO Network „Corporate Values Index 2006” wskazują, że odsetek przedsiębiorstw definiujących własny zestaw wartości wykorzystywany w zarządzaniu i marketingu jest w Polsce dużo niższy niż w innych krajach świata. Z około 400 największych firm 14 branż w Polsce zaledwie 21% określa własny system wartości firmowych. Odsetek jest wyższy tylko w grupie 10 największych przedsiębiorstw - wynosi w niej 50%.
0 1 0 0 0 12.09.200610 lat HBO w PolsceHBO, jedna z największych i najczęściej nagradzanych płatnych telewizji na świecie, obchodzi 10-lecie swojej obecności w Polsce. kanały filmowe HBO i Cinemax posiada łącznie prawie 800 000 abonentów.
0 1 0 0 0 12.09.2006Saab. Aero planSaab szuka prawdziwych pilotów. Od 4 września ruszyła kampania reklamowa samochodów Saab 9-3 i Saab 9-5 w wersjach Aero. Klienci odwiedzający salony dealerskie Saaba oraz stronę internetową www.saab.pl, mogą umówić się na jazdy testowe tymi samochodami, aby doświadczyć ich wyjątkowych właściwości jezdnych i poczuć ich lotnicze tradycje.
0 1 0 0 0 12.09.2006INVENTIVE Communication dla NETGEAR PolskaNETGEAR Polska, światowy dostawca zaawansowanych technologicznie, markowych produktów sieciowych, od września powierzył obsługę działań PR w Polsce agencji INVENTIVE Communication. Współpraca obejmie działania z zakresu kompleksowych relacji z mediami, komunikacji z partnerami, obsługi wydarzeń specjalnych oraz doradztwa strategicznego w obszarze PR.
0 1 0 0 0 12.09.2006HYPERmedia prezentuje w Tokyo prototypy layoutów stron www Konica MinoltaW połowie lipca, w głównej siedzibie Konica Minolta Holdings Inc. w Tokyo dedykowany zespół projektowy agencji interaktywnej HYPERmedia(ISOBAR) zaprezentował pierwsze projekty stron www Konica Minolta Holdings Inc. Prototypy layoutów są wynikiem ponad półrocznej pracy analitycznej i consultingowej.
0 1 0 0 0 12.09.2006Klasyka podręcznika: Radio Classic patronem medialnym „Sztuki i czasu”Radio RMF Classic zostało patronem medialnym znanych książek Barbary Osińskiej „Sztuka i czas”. Na rynek trafiło 2 000 egzemplarzy nowych albumowych wydań obu tomów klasycznego WSiP-owego przewodnika po historii sztuki („Od prehistorii do rokoka” i „Od klasycyzmu do współczesności”) z opaską promocyjną „RMF Classsic poleca”.