0 1 0 0 0 12.05.2009Targetowanie behawioralne w internetowej kampanii ChorwacjiSieć behavia realizuje we współpracy z ARBOinteractive CEE działania promujące wśród polskich internautów Chorwację. Reklamy emitowane są wyłącznie osobom zainteresowanym wyjazdami wakacyjnymi. Zleceniodawcą kampanii jest chorwacka agencja AdLink Internet Media.
0 1 0 0 0 12.05.2009Family Finance wybrało agencję ArtGroupAgencja Reklamowa ArtGroup zapewni obsługę w zakresie komunikacji ATL i BTL w 2009 r. firmie Family Finance – nowemu ogólnopolskiemu doradcy finansowemu, specjalizującemu się w doradztwie i sprzedaży kredytów gotówkowych. ArtGroup wygrała konkursy na nazwę, logo, projekt wizualizacji oddziałów oraz kreację materiałów reklamowych.
0 1 0 0 0 12.05.2009Ruszyła nowa promocja konsumencka marki Coca-ColaRozpoczęła się muzyczna aktywacja marki Coca-Cola. Jej zwieńczeniem jest Coke Live Music Festival, który w tym roku odbędzie się już po raz czwarty. Najważniejsze elementy kampanii to odświeżona wersja portalu Coke.pl oraz oparta o niego specjalna promocja konsumencka. Już od 1 maja nabywcy napojów Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta Orange, Fanta Lemonic i Sprite w promocyjnych butelkach mogą rywalizować o 400 pakietów festiwalowych. Przez 100 dni trwania promocji, Coca-Cola rozda też 100 skuterów Vespa, każdy o wartości 10 600 pln.
0 1 0 0 0 12.05.2009Wittchen zwycięzcą konkursu Idea Awards5 maja 2009 roku wręczono nagrody w XVIII edycji konkursu Idea Awards 2008. Marka Wittchen otrzymała Złotą Ideę - główną nagrodę w kategorii Moda i Uroda – reklama prasowa oraz Brązową Ideę za reklamę outdoor’ową.
0 1 0 0 0 12.05.2009MPG prowadzi wykłady na Wydziale Zarządzania UWJuż po raz trzeci specjaliści domu mediowego MPG przeprowadzą cykl wykładów na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Przez pięć kolejnych tygodni studenci zarządzania wysłuchają prelekcji z zakresu związanego z biznesem mediowym.
0 1 0 0 0 12.05.2009AMS zwycięzcą konkursu ofert na montaż nośników na terenach Inter IKEA Centre PolskaAMS wygrał konkurs ofert i został partnerem Inter IKEA Centra Polska (IICP) w zakresie wykorzystania terenów parków handlowych IKEA pod inwestycje związane z budową i zarządzaniem nowymi nośnikami reklamowymi.
0 1 0 0 0 12.05.2009Mindshare i Made in Mind autorami kampanii UNIQADziałania są kontynuacją zeszłorocznej strategii „UNIQA - ubezpieczenia nowej generacji”.
0 1 0 0 0 12.05.2009Agencja reklamy zewnętrznej City z nową strategiąZ początkiem maja 2009 firma City z Krakowa zakończyła proces wdrażania nowej strategii marketingowej "We explore the city", opracowanej przez Rubikom Strategy&Creation.
0 1 0 0 0 12.05.2009Best Image PR dla TotalSafeW kwietniu 2009 roku poznańska agencja Best Image PR rozpoczęła współpracę z firmą TotalSafe. Planowane działania skupią się na kompleksowej obsłudze PR oraz promocji produktów proponowanych przez firmę: TotalBackup oraz SuperSafe.
0 1 0 0 0 11.05.2009TTI wybrało VanguardPRTobacco Trading International dołączyła do grona klientów VanguardPR - Grupa Adweb. Agencja odpowiadać będzie za działania wizerunkowe firmy.