„Wiem, co wybieram” – nowa odsłona kampanii - Marketing przy Kawie
„Wiem, co wybieram” – nowa odsłona kampanii
  • 0
  • 1
27.07.2011

„Wiem, co wybieram” – nowa odsłona kampanii

Kampania edukacyjno-informacyjna programu znakowania produktów żywnościowych „Wiem, co wybieram” jest obecna w lipcu i sierpniu w 11 największych aglomeracjach Polski na 600 nośnikach typu citylight firmy Clear Channel. Wykorzystywany w kampanii plakat eksponuje logo programu „Wiem, co wybieram” i tłumaczy konsumentom znaczenie logotypu w codziennych wyborach produktów spożywczych przy półce sklepowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 lipca 2011

26 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Poznań jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W konsorcjum marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie konsorcjum będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe promujące każdą ze stron. Działania konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna, planowana na jesień br.