0 1 0 0 0 5.08.2011Webinary: E-mail marketing – jak sprzedawać w Internecie? Jak napisać tekst, który nie wyląduje w koszu?22 sierpnia e-Forum organizuje dwa webinary poświęcone e-mail marketingowi: „E-mail marketing – jak sprzedawać w Internecie?” oraz „E-mailing – jak napisać tekst, który nie wyląduje w koszu?”. Prowadzącym jest Piotr Poznański – praktyk i trener e-marketingowy z ponad 12-letnim doświadczeniem.
1 1 0 0 0 5.08.2011Projekt filmowy promuje BMW (wideo)BMW serii 1 jako instrument, a fabryka BMW jako scena – to pomysł, który wykorzystano przy produkcji filmu promującego nowy model tej marki. „Check my machine” to projekt filmowy, który powstał w wyniku współpracy między BMW a artystami z Monachium.
0 1 0 0 0 5.08.2011Gadu-Gadu i Allegro będą wspólnie sprzedawały reklamyGadu-Gadu oraz Grupa Allegro będą wspólnie sprzedawały reklamy w Internecie. Powstanie nowy duży gracz na rynku reklamy internetowej, ustępujący zasięgiem wyłącznie Grupie Google.
0 1 0 0 0 5.08.2011Jak skutecznie wpływać na wyobraźnię kierowców?Co drugi polski kierowca uważa, że można jeździć szybko i bezpiecznie, a ponad 65 proc nie widzi niczego złego w przekraczaniu prędkości o 10 – 30 km/h. W odpowiedzi na ten problem Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (KRBRD) prowadzi w okresie wakacyjnym kampanię pod hasłem „Prędkość zabija. Włącz myślenie”.
0 7 0 0 0 4.08.2011Kampania społeczna „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę…”Z roku na rok w Internecie pojawia się coraz więcej nielegalnych i szkodliwych treści – wynika z analizy zgłoszeń rejestrowanych przez zespół Dyżurnet.pl. Zwróceniu uwagi Polaków na potrzebę reagowania na te incydenty i budowaniu dalszej świadomości w tym zakresie ma służyć ruszająca właśnie kampania społeczna „Nie akceptuję, nie łączę się, nie wchodzę…”.
0 1 0 0 0 4.08.2011Polskie reklamy w londyńskim metrzeNa jednej z najczęściej odwiedzanych przez Polaków stacji londyńskiego metra oraz na i w autobusach wybranych linii autobusowych w Londynie pojawiły się reklamy w języku polskim. To druga w historii brytyjskiej reklamy sytuacja, gdy plakaty umieszczone na tych nośnikach są w całości w języku innym niż angielski.
0 1 0 0 0 4.08.2011On Board PR dla PHNAgencja On Board PR Ecco Network rozpoczęła działania dla Grupy PHN SA, największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej spółki zarządzającej własnymi nieruchomościami. Przedmiotem umowy pomiędzy partnerami jest doradztwo strategiczne z zakresu public relations, prowadzenie działań media relations oraz budowa spójnego wizerunku grupy. Agencja zajmie się również koordynacją udziału Grupy PHN w Forum Ekonomicznym w Krynicy.
0 5 0 0 0 4.08.2011Zamordowana Syrenka na cześć Powstania Warszawskiego1 sierpnia, w dniu 67. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, w siedmiu lokalizacjach w stolicy pojawiło się graffiti chodnikowe z motywem zamordowanej Syrenki, symbolu Warszawy. Malowanie rozpoczęło się happeningiem z udziałem mieszkańców Warszawy, którzy na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej oraz Świętokrzyskiej czynnie uczestniczyli w tworzeniu graffiti.
0 1 0 0 3 4.08.2011Studenci marzą o pracy w mediach i reklamieBadanie Universum Student Survey 2011 wykazało, że największą popularnością wśród przyszłych absolwentów uczelni wyższych cieszy się branża medialna i reklamowa. Chęć pracy w niej wyraziła ponad jedna czwarta ankietowanych (26%).
2 2 0 0 0 4.08.2011WWF, Rafał Królikowski i Bosch wspólnie dla foki szarej (wideo)Trwa akcja ochrony foki szarej, prowadzona przez organizację WWF. Ambasadorem tej kampanii został aktor Rafał Królikowski, akcję wspiera też marka Bosch. Na specjalnie przygotowanej stronie znajdują się gry i zabawy edukacyjne dla dzieci, porady i informacje związane z ochroną fok oraz sekcja poświęcona sprzętowi AGD sponsora. Kampanii towarzyszy specjalnie skomponowana piosenka i konkurs.