Czyste fakty i letnia podróż Wyborowej - Marketing przy Kawie
Czyste fakty i letnia podróż Wyborowej
  • 0
  • 2
26.07.2011

Czyste fakty i letnia podróż Wyborowej

„Co sekundę ktoś na świecie kupuje Wyborową“, „Wyborowa na festiwalu w Cannes, na imprezie w Twoim domu“, „Wyborowa: Londyn 15£, Berlin 12€, Sydney 36$“ – to hasła rozpoczętej w lipcu kampanii wizerunkowej „Wyborowa. Czyste fakty”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • /*
  • 0
  • 0
  • */
  • 0
26.07.2011

Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Poznań jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W konsorcjum marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie konsorcjum będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe promujące każdą ze stron. Działania konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna, planowana na jesień br.

  • 0
  • 4
  • /*
  • 0
  • 0
  • */
  • 0
26.07.2011

Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl Internet

W Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.