Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami - Marketing przy Kawie
Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami
  • 0
  • 1
26.07.2011

Poznań rozpoczyna współpracę z wielkimi markami

Poznań jako pierwszy w Polsce tworzy platformę trwałej współpracy promocyjnej i marketingowej pomiędzy miastem a partnerami komercyjnymi. W konsorcjum marki Poznań znajdą się znane i prestiżowe polskie marki, stanowiące jednocześnie biznesową wizytówkę Poznania. Członkowie konsorcjum będą wspólnie z miastem prowadzić działania marketingowe promujące każdą ze stron. Działania konsorcjum zainicjuje ogólnopolska kampania promocyjna, planowana na jesień br.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

26 lipca 2011

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
26.07.2011

Zakupy spożywcze w Sieci powszednieją – badanie A.pl Internet

W Internecie Polacy dokonują już regularnych, a nie tylko okazjonalnych zakupów spożywczych – wynika z badania przeprowadzonego przez e-delikatesy A.pl. W badaniu wzięło udział 836 respondentów z Warszawy, Olsztyna, Trójmiasta, Katowic, Krakowa, Bydgoszczy, Szczecina i Białegostoku. Zaproszone do wypełnienia ankiety osoby są już klientami lub mają dostęp do oferty internetowych delikatesów spożywczych A.pl. Badanie przeprowadzono w lipcu 2011 r.