Warszawskie centra handlowe w badaniu GfK Polonia - Marketing przy Kawie
Warszawskie centra handlowe w badaniu GfK Polonia
  • 0
  • 4
24.05.2013

Warszawskie centra handlowe w badaniu GfK Polonia

Warszawiacy odwiedzają galerie handlowe w poszukiwaniu zróżnicowanej oferty modowej, rozrywkowej i gastronomicznej. Deklarują, że regularnie robią zakupy w 3–4 centrach handlowych i spędzają tam średnio po 3 godziny – wynika z badania GfK Polonia. Najwięcej pozytywnych ocen otrzymały Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów oraz Wola Park.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55068 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2013