1 1 0 7.11.2013Dzieci wysyłają „Świąteczny sygnał SOS” (wideo)W listopadzie Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Świąteczny sygnał SOS”. W telewizyjnym spocie wystąpił Tomasz Mandes znany m.in. z seriali „Trędowata” i „Malanowski & Partnerzy”.
1 1 0 7.11.2013Różne oblicza współczesnych ludzi w kampanii Vivus Finance (wideo)Pożyczkodawca Vivus Finance chce wyjść poza dotychczasową reklamową deklarację „pieniądze we właściwym czasie”. Aby pozyskać również osoby, które dotąd nie interesowały się pożyczkami online, rozpoczyna kampanię pod hasłem „Pieniądze współczesnych ludzi”.
0 3 0 7.11.2013Praca czeka na przystanku – kampania mobilna Pracuj.plPortal Pracuj.pl zaczął promować swoje aplikacje mobilne. W ramach kampanii na dziesięciu przystankach autobusowych i tramwajowych w Warszawie pojawiło się bezpłatne Wi-Fi. Wykorzystana została także geotargetowana komunikacja SMS-owa.
0 3 1 7.11.2013Polscy kierowcy są wierni stacjom benzynowym – ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa kierowców przyznaje, że najczęściej tankuje benzynę wciąż na tej samej stacji benzynowej, zaś co czwarty jest wierny jednej sieci. Choć większość kierowców deklaruje, że cena jest kluczowym czynnikiem wyboru, tylko co dziesiąty sprawdza stawki różnych stacji i tankuje tam, gdzie jest najtaniej – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
4 2 0 7.11.2013Fani sportu i miłośnicy kultury dziękują Totalizatorowi Sportowemu w nowej kampanii (wideo)Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Totalizatora Sportowego. Działania promocyjne pod hasłem „Lotto. Gramy dla sportu i kultury” wystartowały 2 listopada. Prowadzone są w telewizji, kinach, prasie, na outdoorze oraz w Internecie.
1 1 0 7.11.2013„Zakupy świąteczne 2013” – badanie DeloittePolska rodzina w tym roku na zakupy świąteczne wyda około 1126 zł – to o 5% więcej w stosunku do 2012 r. Polacy sfinansują święta głównie z oszczędności (78%). Co dwudziesta osoba ma zamiar zadłużyć się w banku – to niektóre z wniosków z badania „Zakupy świąteczne 2013”, przeprowadzonego przez Deloitte.
2 1 0 6.11.2013Rozmowy w windzie – kampania taryf dla klientów rynku prywatnego w T-Mobile (wideo)7 listopada startuje kampania promująca nowe taryfy T-Mobile dla klientów rynku prywatnego. Przygotowano dwa spoty reklamowe, których akcja – podobnie jak w reklamach taryfy dla biznesu – dzieje się w windzie.
0 1 0 6.11.2013Do 2 grudnia można wysyłać zgłoszenia do Mobile Trends Awards 201316 stycznia 2014 r. w Krakowie odbędzie się gala wręczenia nagród dla branży technologii mobilnych – Mobile Trends Awards. Najlepsze firmy i instytucje otrzymają statuetki w 16 kategoriach. Zgłoszenia można wysyłać do 2 grudnia.
0 1 0 6.11.2013Internet mobilny iPadem stoi – GemiusiPad oraz iPhone to najpopularniejsze modele urządzeń mobilnych, za pomocą których internauci z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej łączą się z Internetem – wynika z danych firmy Gemius.
0 1 0 6.11.2013Anna Przybylska w kampanii mleczka Garniera7 listopada rozpoczyna się kampania mleczka regenerującego do ciała Garnier Intensywna pielęgnacja. Będzie to druga akcja z udziałem aktorki Anny Przybylskiej, która została ambasadorką marki w sierpniu br. Działania komunikacyjne będą realizowane w prasie.