1 1 0 0 0 3.06.2013Fisz zaprojektował buty dla ReebokaBartosz Waglewski, tworzący pod pseudonimem Fisz, zaprojektował jubileuszową parę obuwia sportowego dla firmy Reebok. Model jest dostępny od 4 kwietnia w wybranych salonach firmowych marki oraz za pośrednictwem Internetu.
0 6 0 0 0 3.06.2013Laureaci XXIII edycji konkursu „Teraz Polska”3 czerwca ogłoszono wyniki XXIII edycji konkursu „Teraz Polska” i IV edycji konkursu „Wybitny Polak”. W tym roku kapituła konkursu wybierała laureatów spośród 63 nominowanych. Godło otrzymało 14 produktów, 9 usług, 2 innowacje oraz 6 samorządów.
1 1 0 0 0 3.06.2013„Visa – żyje się lepiej” – szósta odsłona kampanii (wideo)Organizacja Visa Europe rozpoczęła kolejną kampanię reklamową w 19 krajach Europy. W Polsce działania obejmą emisję spotów telewizyjnych i kinowych, reklamę zewnętrzną, prasową oraz internetową.
1 1 0 0 0 3.06.2013Rytm promocji Škody – kampania (wideo)Rozpoczęła się kampania „Wpadnij w letni rytm promocji w salonach Škoda”, która promuje modele Fabia, Rapid i Roomster. Działania obejmują emisję spotu w telewizji, radiu oraz Internecie, a także kampanię w ogólnopolskiej prasie.
0 1 0 0 1 3.06.2013Zakupy od akwizytora – decyzje UOKiKWiększość skontrolowanych przez UOKiK akwizytorów zobowiązała się do zmiany zakwestionowanych praktyk. Prezes urzędu wydała do tej pory 13 decyzji, które podsumowują ubiegłoroczną kontrolę. Najczęściej przedsiębiorcy nie wręczali konsumentom obowiązkowego formularza odstąpienia od umowy albo w ogóle nie informowali o tej możliwości.
1 1 0 0 0 3.06.2013Kampania Kropli Beskidu w nowej butelce (wideo)Z początkiem czerwca rusza kampania promocyjna Kropli Beskidu związana z wprowadzeniem nowego opakowania. Debiutowi rynkowemu wody w butelkach o pojemności 1,75 litra towarzyszy emisja spotu oraz dystrybucja materiałów POS.
0 1 0 0 0 3.06.2013Udostępnianie danych w Internecie – badanie UPC PolskaWiększość europejskich internautów korzysta z ustawień prywatności w poczcie, przeglądarce i serwisach społecznościowych – wskazują wyniki badania przeprowadzonego przez UPC Polska. Są jednak korzyści, w zamian za które użytkownicy Internetu zgodziliby się udostępnić dane na swój temat.
1 1 0 0 0 3.06.2013„Podwójne orzeźwienie” – kampania Warki Radler (wideo)Rusza kampania Warki Radler. Głównym elementem działań jest spot „Podwójne orzeźwienie”, emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz na VOD.
0 1 0 0 0 3.06.2013Cztery marki Nestlé pod opieką Partner of PromotionKoncern spożywczy Nestlé nawiązał współpracę z Partner of Promotion. Agencji powierzono prowadzenie działań PR dla marek: Nestlé, Gerber, Nan Pro oraz Bobo Frut.
0 1 0 0 0 3.06.2013Unizeto Technologies z agencją PRObsługą public relations Unizeto Technologies zajmie się Grupa Brandoo. W ramach współpracy powstanie strategia komunikacyjna spółki.