Amazon wyprzedził Walmart i stał się najcenniejszą marką świata w kategorii handlu detalicznego (BrandZ Top 100)
  • 0
  • 1
24.05.2013

Amazon wyprzedził Walmart i stał się najcenniejszą marką świata w kategorii handlu detalicznego (BrandZ Top 100)

Amazon osiągnął wzrost wartości swojej marki o 34% (45,7 mld dol.) i przeskoczył o cztery miejsca, zajmując 14. pozycję w rankingu Top 100. Z kolei Walmart urósł o 5% i osiągnął wartość marki na poziomie 36,2 mld dol., co dało mu 18. pozycję w Top 100 (spadek o jedno miejsce). Ranking opracował Millward Brown Optimor.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53438 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 maja 2013