Warszawski transport publiczny ma nowe logo
  • 0
  • 3
28.09.2017

Warszawski transport publiczny ma nowe logo

Rozstrzygnięto konkurs na nowe logo warszawskiego transportu publicznego. Dotychczasowe oznaczenia funkcjonujące w przestrzeni zastąpi teraz jeden znak autorstwa firmy TypeThree.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52311 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2017

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2017

Z listą zakupów i gazetką promocyjną do sklepu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Niemal połowa klientów hiper-, supermarketów i dyskontów przed wyjściem po zakupy przygotowuje listę. Co trzeci zapoznaje się z aktualnymi promocjami w gazetkach. Biedronka, Lidl i Auchan są sieciami najczęściej wskazywanymi jako tanie miejsce zakupów, natomiast Piotr i Paweł uznawany jest za najdroższy, ale też najbardziej luksusowy supermarket – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.