0 1 0 0 0 5.01.2018Amerykański fast food nawiązuje partnerstwo z internetową platformą na temat marihuanyZ początkiem 2018 r. amerykański stan Kalifornia zalegalizował marihuanę. Ten fakt postanowiła wykorzystać fastfoodowa sieć Jack in The Box. Nawiązała partnerstwo z internetową platformą Merry Jane skupioną wokół tej używki.
0 2 0 0 0 5.01.2018Randki, zdjęcia i lans w Internecie, czyli święta ze smartfonem. Badanie Cloud TechnologiesPodczas wigilii wykorzystanie aplikacji zakupowych spadło o 75 proc. Chętniej korzystaliśmy za to z programów do robienia zdjęć i blogowania. W święta większą popularnością cieszą się również aplikacje randkowe – pokazuje raport opracowany przez spółkę Cloud Technologies, która na bieżąco obserwuje aktywność użytkowników urządzeń mobilnych.
0 2 0 0 0 5.01.2018Najwyższa Izba Kontroli o kształtowaniu krajobrazu i przestrzeni publicznejNajwyższa Izba Kontroli ocenia, że działania podejmowane przez skontrolowane miasta wpłynęły na ograniczenie liczby nośników reklamowych i poprawienie estetyki przestrzeni publicznej. Najlepsze efekty osiągnięto w Krakowie i we Wrocławiu. Niewiele zmieniło się natomiast w Radomiu, Warszawie oraz w Zakopanem – w parku kulturowym Kotliny Zakopiańskiej.
0 5 0 0 1 5.01.2018Spokojny koniec roku. Instagram Trends grudzień 2017Grudzień w porównaniu do listopada był na Instagramie stosunkowo spokojny. Świąteczne przygotowania i zasłużony odpoczynek pochłonęły nas na tyle, że mniej niż zazwyczaj angażowaliśmy się w życie online. Sotrender zaprezentował wyniki Instagram Trends za ostatni miesiąc 2017 r.
0 2 0 0 0 4.01.2018„WomenPower Index 2017” – wyniki badania Beauty Management PR & Marketing to Women#womenpower, #girlspower, #gogirls – to hashtagi, które towarzyszą codziennym aktywnościom kobiet i sprawom dla nich ważnym. To też hashtagi utrzymane w duchu empower women, który jest globalnym, silnie rozwijającym się nurtem. „Women Power Index 2017” analizuje, jak te oznaczenia używane są przez Polki i Polaków w ich kanałach społecznościowych.
0 2 0 0 1 4.01.2018Philip Morris International chce pomagać w rzucaniu paleniaPhilip Morris International, do którego należy m.in. marka Marlboro, chce pomagać Brytyjczykom w rzucaniu palenia. 1 stycznia koncern rozpoczął kampanię zachęcającą do zerwania z nałogiem tytoniowym.
0 0 0 0 0 4.01.2018Diageo wycofuje reklamy ze Snapchata. Ich odbiorcami mogą być dzieciFirma Diageo zawiesiła wszystkie swoje reklamy na Snapchacie. Wcześniej Advertising Standards Authority stwierdziła, że nie ma pewności, czy reklamy alkoholu w tej aplikacji nie dotrą do dzieci.
0 0 0 0 0 4.01.2018Ceramika Paradyż wybrała Walk PRPrzetarg na stałą obsługę public relations Ceramiki Paradyż wygrał Walk PR. Współpraca rozpoczęła się 2 stycznia. Agencja zajmie się strategicznym doradztwem i kompleksową realizacją działań w obszarach komunikacji korporacyjnej i produktowej. Obejmuje to media relations i influencer relations.
1 0 0 0 0 4.01.2018Biurowy fitness w noworocznej odsłonie kampanii Pracuj.pl1 stycznia rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Pracuj.pl z cyklu „Szef i reszta”. Serwis promuje w niej poszukiwanie pracy przez aplikację mobilną. Tym razem w spocie hiperoszczędny szef proponuje własną alternatywę dla firmowych karnetów na zajęcia sportowe.
0 1 0 0 0 4.01.2018Internauci w akcji marki Atlas wybrali kask dla Kamila StochaZnamy już projekt kasku dla Kamila Stocha, wybrany w internetowej akcji marki Atlas. Skoczek po raz pierwszy wystąpi w nowym kasku w trakcie zakopiańskiego konkursu pucharu świata. Projektem, który wzbudził największe zainteresowanie, jest biało-czerwony motyw podhalański.