Z listą zakupów i gazetką promocyjną do sklepu. Badanie ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 3
28.09.2017

Z listą zakupów i gazetką promocyjną do sklepu. Badanie ARC Rynek i Opinia

Niemal połowa klientów hiper-, supermarketów i dyskontów przed wyjściem po zakupy przygotowuje listę. Co trzeci zapoznaje się z aktualnymi promocjami w gazetkach. Biedronka, Lidl i Auchan są sieciami najczęściej wskazywanymi jako tanie miejsce zakupów, natomiast Piotr i Paweł uznawany jest za najdroższy, ale też najbardziej luksusowy supermarket – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2017

27 września 2017