W 2017 r. Internet stanie się największym medium na 1/3 globalnego rynku reklamowego (infografika)
  • 0
  • 1
23.06.2015

W 2017 r. Internet stanie się największym medium na 1/3 globalnego rynku reklamowego (infografika)

Do 2017 r. Internet będzie największym medium reklamowym na 12 głównych rynkach, których łączne wydatki reklamowe stanowią 28% globalnych wydatków na reklamę – prognozuje ZenithOptimedia. Globalnie Internet pozostanie drugim po telewizji medium, choć różnica między ich udziałami w globalnych wydatkach reklamowych zmniejszy się z 11 p.p. w tym roku do 4 p.p. za dwa lata.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2015

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.06.2015

Oddziały bankowe pozostają głównym kanałem sprzedaży i obsługi klienta – Deloitte (infografika)

Z wyjątkiem kredytów ratalnych i funduszy inwestycyjnych ponad 90 proc. produktów bankowych jest sprzedawanych w oddziałach. Klienci bardzo często wybierają wizytę w placówce nawet po to, by zlecić przelew i sprawdzić przy okazji saldo na rachunku – wynika z badania Deloitte. Tymczasem utrzymanie średniej wielkości oddziału to koszt sięgający nawet miliona złotych rocznie.