1 1 0 0 0 22.06.2015Tyskie Radler i sposób na orzeźwienie (wideo)22 czerwca premierę miał spot telewizyjny Tyskiego Radlera. Ukazano w nim dwa różne sposoby na orzeźwienie podczas upalnego dnia.
0 3 0 0 0 22.06.2015Premie i dodatki pozapłacowe w firmach prywatnych i publicznych – badanie Sedlak & SedlakPracownicy firm prywatnych otrzymywali wyższe premie niż pracownicy firm państwowych, przeciętnie o 400 zł brutto – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2014 firmy Sedlak & Sedlak. Odsetek osób otrzymujących dodatek do wynagrodzenia był niemal ten sam w obu grupach.
0 2 0 0 0 22.06.2015Jerzy Dudek ambasadorem linii Football New BalanceMarka New Balance i Jerzy Dudek rozpoczynają współpracę. Były bramkarz reprezentacji Polski zostanie ambasadorem linii obuwia piłkarskiego.
2 1 0 0 1 22.06.2015„Visa zawsze, wszędzie” – nowe hasło i identyfikacja marki (wideo)Polska jest jednym z pierwszych krajów Starego Kontynentu, w których Visa Europe zaprezentowała nowe hasło: „Visa zawsze, wszędzie” („Visa always on”), a także nową identyfikację wizualną. Te elementy zostały przedstawione m.in. w telewizyjnych spotach reklamowych.
0 3 0 0 0 22.06.2015Akcja „Marwitalizacja” – Marwit motywuje do zdrowego stylu życiaTrwa ogólnopolska kampania „Marwitalizacja” prowadzona przez Marwit – markę jednodniowych soków, sałatek, surówek i zup. Ma zachęcać konsumentów do zmiany nawyków żywieniowych. Ambasadorem działań jest znany z programu „Top Chef” Grzegorz Łapanowski.
0 1 0 0 0 22.06.2015Adam Małysz ambasadorem MiniAmbasadorem marki Mini (BMW Group) w Polsce został Adam Małysz. Po sukcesach na skoczni narciarskiej rozpoczął przygodę z motorsportem. Karierę od 2015 r. kontynuuje za kierownicą modelu All4 Racing.
1 1 0 0 0 21.06.2015„Zrozumiała, potrzebna, interesująca” – opinie Polaków o kampanii Fundacji Mamy i TatyKampania „Nie odkładaj macierzyństwa na potem” prowadzona przez Fundację Mamy i Taty wywołała w Polsce burzliwą dyskusję na temat macierzyństwa. Wyniki badania Domu Badawczego Maison na ogólnopolskim panelu badawczym Ariadna wskazują, że reklama w zaledwie kilka dni dotarła do niemal połowy dorosłych Polaków.
0 3 0 0 2 19.06.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZ książką przy kawie o marketingu! Tylko dla czytelników serwisu Marketing przy Kawie – rabat 30% na książkiZ książką przy kawie, o marketingu... brzmi ciekawie. Jeśli drogę do celu na mapie social media wskazuje sam Gary Vaynerchuk, a przez meandry strategii marketingowych prowadzi Maciej Tesławski, to już znakomita inspiracja do dyskusji. Jeszcze przewodnik „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”, aby mieć ogląd całościowy i kolejne tematy do rozmowy. Zapraszamy po więcej szczegółów – obiecujemy, że warto!
1 1 0 0 0 19.06.2015Kryminalne historie w kampanii rekrutacyjnej warszawskiej uczelni (wideo)Stalking, śledzenie, a wreszcie zbrodnia – to nie scenariusz kryminalnego serialu, lecz spotu rekrutacyjnego Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie. Szkoła zachęca do rozpoczęcia studiów o specjalności kryminologia i kryminalistyka.
1 1 0 0 0 19.06.2015„#DajCałusa” – Coca-Cola rozpoczyna drugą odsłonę jubileuszowej kampanii (wideo)Wystartowała druga faza kampanii z okazji stulecia szklanej butelki najbardziej znanego napoju marki Coca-Cola. Zaprezentowano nowy spot, a na etykietach butelek znów pojawiły się popularne imiona i pseudonimy.