0 1 0 7.03.2016Kupiec wybrał agencję public relationsZ początkiem marca marka produktów zbożowych Kupiec rozpoczęła współpracę z DotPR. Agencja zajmie się prowadzeniem kompleksowych działań public relations.
0 1 0 7.03.2016Deloitte: W 2015 r. wzrosła wartość fuzji i przejęć w przemyśle chemicznymW 2015 r. na rynku fuzji i przejęć w globalnym przemyśle chemicznym doszło do 612 transakcji. Ich wartość wyniosła 145,8 mld dol., niemal dwa razy więcej niż rok wcześniej. W tym roku aktywność powinna utrzymać się na podobnym poziomie – przewidują eksperci Deloitte w raporcie „2016 Global chemical industry mergers and acquisitions outlook. A quest for focus”.
1 1 0 7.03.2016Balcerzak i Spółka z wiosenną odsłoną kampanii promującej wędliny (wideo)Rozpoczęła się wiosenna odsłona kampanii reklamowej wędlin długodojrzewających i podsuszanych marki Balcerzak i Spółka. Działania wystartowały 1 marca.
0 1 0 7.03.2016Po raz drugi ruszy akcja promująca pieczywo i produkty zbożowe„Zboże smakuje i inspiruje” to hasło drugiej edycji programu informacyjno-promocyjnego „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie”. Organizatorem jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż. Działania potrwają do sierpnia br.
1 1 0 7.03.2016Western według Ikei, czyli pojedynek na półkach (wideo)„Pojedynek” to tytuł nowej kampanii szaf i regałów Ikei. Działania ruszyły 29 lutego i będą prowadzone w telewizji oraz Internecie do 20 kwietnia. Spot utrzymano w konwencji westernu.
1 1 0 7.03.2016Kasa Stefczyka w spocie zapewnia, że nie podniesie opłat (wideo)7 marca rozpoczęła się kampania wizerunkowa Kasy Stefczyka, pod hasłem: „Tylko dobre zmiany – nie podnosimy opłat”. To odpowiedź na aktualną sytuację w sektorze finansowym i doniesienia mediów o tym, że niektóre banki wprowadzają podwyżki opłat za usługi.
0 1 0 7.03.2016Branża consumer intelligence dla studentów – konkurs Zbadaj.toRozpoczęła się kolejna edycja konkursu Zbadaj.to. Do udziału zaproszono studentów ciekawych świata i potrafiących zadawać pytania. Nagrodami są: udział w trzydniowych warsztatach, płatne staże w agencjach badawczych oraz udział w Kongresie Badaczy – Consumer Intelligence. Finał konkursu zaplanowano na 27–29 czerwca.
0 1 0 4.03.2016Cyber 6.0 Redefine = consumer intelligence + data science + user experience18 marca w warszawskim Centrum Nauki Kopernik odbędzie się konferencja Cyber 6.0 Redefine, organizowana przez Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii. Jest to kontynuacja zapoczątkowanego kilka lat temu cyklu, który stał się przestrzenią dyskursu o styku cyfrowości i konsumpcji.
0 6 0 4.03.2016Ekspozycja Roku – znamy laureatówWyłoniono laureatów pierwszej edycji konkursu Ekspozycja Roku, organizowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego. Wzięły w nim udział firmy zrzeszone w PIPT, które realizują usługi projektowania i budowy ekspozycji targowych i eventowych.
2 1 0 4.03.2016Luksusowa taksówka w cenie burgera. Burger King promuje ofertę King Deals (wideo)4 marca ruszyła kampania sieci Burger King promująca burgery z oferty King Deals. Dla mieszkańców Wrocławia marka przygotowała „lepszej jakości taksówkę”, w której kurs kosztował tyle, ile burger.