Oddziały bankowe pozostają głównym kanałem sprzedaży i obsługi klienta – Deloitte (infografika)
  • 0
  • 1
23.06.2015

Oddziały bankowe pozostają głównym kanałem sprzedaży i obsługi klienta – Deloitte (infografika)

Z wyjątkiem kredytów ratalnych i funduszy inwestycyjnych ponad 90 proc. produktów bankowych jest sprzedawanych w oddziałach. Klienci bardzo często wybierają wizytę w placówce nawet po to, by zlecić przelew i sprawdzić przy okazji saldo na rachunku – wynika z badania Deloitte. Tymczasem utrzymanie średniej wielkości oddziału to koszt sięgający nawet miliona złotych rocznie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 czerwca 2015