Visa i Zlatan Ibrahimović na mistrzostwach świata FIFA 2018 będą walczyć z FOMO
  • 1
  • 3
11.05.2018

Visa i Zlatan Ibrahimović na mistrzostwach świata FIFA 2018 będą walczyć z FOMO

W kwietniu Visa ogłosiła, że twarzą jej kampanii związanej z mistrzostwami świata FIFA 2018 będzie Zlatan Ibrahimović. Teraz marka rozpoczęła globalną kampanię marketingową z udziałem piłkarza. Sportowiec będzie pomagał kibicom pokonać FOMO (Fear of Missing Out).

Kampania zatytułowana „Z Visa nie przegapisz mistrzostw świata FIFA 2018” udokumentuje powrót piłkarza na mistrzostwa. Jego działania zobrazują natomiast wygodę, jaką mają zapewniać płatności zbliżeniowe.

W trakcie turnieju marka i sportowiec pomogą kibicom pokonać strach przed przegapieniem czegoś ważnego (z ang. FOMO). Zrobią to, pozwalając zajrzeć za kulisy największego wydarzenia sportowego na świecie.

W zapewnieniu tego, żeby żaden kibic nie przegapił niczego ważnego, pomogą Ibrahimovićowi influencerzy. Visa połączy siły z pięcioma postaciami ze świata piłki nożnej, stylu życia i mody z Niemiec (Freekickerz), Japonii (Kotaro Tokuda), Meksyku (Pamela Allier), Wielkiej Brytanii (Chris MD) i Rosji (Tatiana Wasiliewa).

Będą oni integralną częścią globalnej kampanii marketingowej. W krótkich filmach pokażą milionom fanów, że dzięki rozwiązaniom płatniczym Visy i wyjątkowo bliskiemu dostępowi do turnieju kibice mogą być na bieżąco przez cały czas.

Filmy wyreżyserowała grupa Traktor. Przygotowana globalnie i sfilmowana w Wielkiej Brytanii kampania to ponad 20 spotów i filmów do mediów społecznościowych. Działania będą prowadzone w telewizji, na outdoorze, w druku, w kanałach cyfrowych i serwisach społecznościowych.

Visa jest wyłącznym dostawcą usług płatniczych na wszystkich stadionach, na których akceptowane są płatności bezgotówkowe w trakcie Mistrzostw Świata FIFA 2018 w Rosji.

  • 3

Fot. Peter Powell

Fot. Peter Powell

Fot. Peter Powell

Ruda

2 tygodnie temu

Czy Zlatan je polskie chipsy Przysnacki?

11 maja 2018