VII odsłona kampanii „SM – walcz o siebie”
  • 1
  • 1
11.05.2018

VII odsłona kampanii „SM – walcz o siebie”

W maju rozpoczęła się VII edycja kampanii „SM – walcz o siebie”. Główny przekaz akcji na rok 2018 brzmi: „To Twój czas, Twoje życie!”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2018

10 maja 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2018 Aktualizacja:

Kto ogląda informacje? Badanie MullenLowe MediaHub

Widownia poszczególnych programów informacyjnych jest zróżnicowana. Uśredniony profil miłośnika newsów można jednak przedstawić następująco: mężczyzna powyżej 45. roku życia, z miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, wykształcony, specjalista, manager, dyrektor lub właściciel firmy, z dochodami powyżej 2,5 tys. miesięcznie. Pod względem oglądalności królują „Fakty” (TVN) zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.