„Dlatego jeździmy!” – kampania Škody dotycząca kolarstwa
  • 4
  • 0
11.05.2018

„Dlatego jeździmy!” – kampania Škody dotycząca kolarstwa

Škoda od lat angażuje się w aktywności związane z rowerami. Jest m.in. sponsorem wyścigu Tour De France. Z początkiem maja marka rozpoczęła kampanię skupioną na tematyce jazdy na rowerze wśród kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2018

10 maja 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2018 Aktualizacja:

Kto ogląda informacje? Badanie MullenLowe MediaHub

Widownia poszczególnych programów informacyjnych jest zróżnicowana. Uśredniony profil miłośnika newsów można jednak przedstawić następująco: mężczyzna powyżej 45. roku życia, z miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, wykształcony, specjalista, manager, dyrektor lub właściciel firmy, z dochodami powyżej 2,5 tys. miesięcznie. Pod względem oglądalności królują „Fakty” (TVN) zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2018

Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska na Forum IAB 2018. Znamy agendę

Prelekcje poświęcone interakcji człowieka z maszyną i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji Forum IAB. W agendzie wydarzenia znajdują się wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji: Kevina Warwicka, emerytowanego profesora uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania w Massachusetts Institute of Technology. Wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.