Polregio z kampanią „Zmysł podróżowania”
  • 1
  • 1
11.05.2018

Polregio z kampanią „Zmysł podróżowania”

Marka Polregio wystartowała z kampanią „Zmysł podróżowania”. Promuje w niej weekendową ofertę. Przekonuje, że dzięki niej podróżujący mogą za nieduże pieniądze odkrywać wyjątkowe miejsca w Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2018

10 maja 2018

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2018 Aktualizacja:

Kto ogląda informacje? Badanie MullenLowe MediaHub

Widownia poszczególnych programów informacyjnych jest zróżnicowana. Uśredniony profil miłośnika newsów można jednak przedstawić następująco: mężczyzna powyżej 45. roku życia, z miasta powyżej 200 tys. mieszkańców, wykształcony, specjalista, manager, dyrektor lub właściciel firmy, z dochodami powyżej 2,5 tys. miesięcznie. Pod względem oglądalności królują „Fakty” (TVN) zarówno w grupie ogólnej, jak i komercyjnej – wynika z analizy domu mediowego MullenLowe MediaHub.

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
10.05.2018

Badacze sztucznej inteligencji – Kevin Warwick i Aleksandra Przegalińska na Forum IAB 2018. Znamy agendę

Prelekcje poświęcone interakcji człowieka z maszyną i sztucznej inteligencji otworzą pierwszy dzień 12. edycji Forum IAB. W agendzie wydarzenia znajdują się wystąpienia badaczy sztucznej inteligencji: Kevina Warwicka, emerytowanego profesora uniwersytetów Reading i Coventry oraz Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania w Massachusetts Institute of Technology. Wydarzenie rozpocznie się 6 czerwca.