36% Polaków kupujących online to smart shopperzy – badanie Minds & Roses
  • 0
  • 7
5.06.2023

36% Polaków kupujących online to smart shopperzy – badanie Minds & Roses

Już co trzeci Polak podczas zakupów w internecie poszukuje równowagi między odpowiednią jakością a atrakcyjną ceną. Porównuje oferty w różnych miejscach i jest w stanie świadomie wybrać moment zakupu produktu. Tak wynika z raportu „Customer Journey 2023. Poszukiwanie i zakup produktów online” przygotowanego przez agencję badawczą Minds & Roses we współpracy z Allegro.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54833 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2023